Godt at se dig!
Ellers login via email.
Velkommen til Nordsjö
Ellers login via email.
Opret forbindelse
Tak!
Vores nyeste tips og inspirationer er på vej til din postkasse
Opret forbindelse
Glemt dit kodeord?
Indtast den e-mailadresse, der hører til din konto
Kontoindstillinger
Adgangskoden er blevet ændret
Glemt dit kodeord?
Would you spare a minute to answer 3 questions
Thanks!
We will send you colourful news every now and then.
Gør kunderne glade på alle jobs
Høj kundetilfredshed får kunderne til at komme tilbage og giver gode muligheder for at udvikle forretningen. Her kommer en liste med tips, der kan gøre dine kunder glade, når du udfører malerarbejde for dem.
Meget pertentlige kunder kan ofte undervurdere det roderi, som malerarbejde kan medføre. Men med tydelig kommunikation til kunderne kan du gøre dem glade.
Kommunikér
Tydelig kommunikation med kunderne giver dem en følelse af kontrol og kan medføre, at de vil være mere forstående, hvis der opstår problemer. Hvis de er hjemme, når du afslutter dagens arbejde, så vis dem, hvad du har lavet og fortæl, hvad du planlægger at gøre derefter. Hvis de er væk, når du arbejder, så send dem et par billeder på e-mail eller SMS, så de kan følge arbejdet og se, at det skrider fremad. Og hvis du må udskyde aftalt arbejde, så kommunikér det tydeligt til kunden på forhånd.
Brug hensynsfulde kolleger
Du hænger på enhver kollegas eller medarbejders attityde, så sørg for kun at samarbejde med gode folk, du kan stole på. Hvordan taler de til kunden? Bander og svovler de under arbejdet? Brokker de sig højlydt over værktøjet eller arbejdsopgaverne? Alt hvad der kan gøre kunderne utilpasse i deres eget hjem falder tilbage på dig og kan skade dine kunderelationer.
Pas ekstra på
Hvis der sker selv mindre uheld under arbejdet, er det bedst at informere kunden direkte i stedet for at lade dem finde ud af det selv. Brug afdækning overalt også i den del af hjemmet, som ikke skal males, men som du skal passere igennem som f.eks. entré, gange og tilstødende værelser. Selv det mindste fodaftryk eller malerklat kan få din kunde til at føle, at du ikke passer på.
Hold dig til dit område
Hvis kunden opholder sig i sit hjem under arbejdert, så tænk på, hvordan det forstyrrer deres dagligdag. Hvis du rydder op hver dag til fyraften og fjerner eventuelt affald, vil de fleste kunder bemærke den ekstra indsats. Hvis du har brug for at efterlade materialer og værktøj, så pak det sammen i et hjørne og dæk det til.
AkzoNobel
Tilføj en ny opgave
Tilføj en ny opgave
Redigér
Slet opgave
Er du sikker? Alle gemte noter, fotos og informationer vil blive slettet.
Gem farve
Gem under Min arbejdsplads
Gem produkt